Primer dia a la Vila

Signatura de contracte:

El primer dia a Vila Universitària no t’avorriràs!

Si és el teu primer any aquí, hauràs de signar el contracte de lloguer a la recepció de Vila (recorda d’agafar el teu torn!). Un cop signat, ja pots venir a buscar la clau a la carpa i instal·lar-te.

Què necessites per firmar el contracte? 4 coses!

Si ja vivies amb nosaltres l’any passat, vares signar el teu contracte al maig, així que pots anar directament a la carpa a agafar la clau.

Inventari d’entrada:

A la carpa trobaràs l’equip de delegats i delegades de bloc, estudiants com tu, però una mica més veterans i veteranes, que t’acompanyaran a revisar l’estat del pis i ompliran el que anomenem “Annex de l’inventari d’entrada”, deixant constància si hi ha res que calgui reparar o res que vulgueu anotar.

Fixa’t bé en tot: taques a les parets, coses trencades, llums foses, persianes que no baixen, tot és rellevant… Has d’apuntar tot el que no estigui bé, ja que quan marxis del pis compararem l’inventari d’entrada amb el de sortida, i si hi ha alguna cosa que no està bé al pis que no estava apuntada a l’inventari d’entrada, s’interpreta que el responsable del desperfecte hauràs estat tu.

Xerrades de benvinguda:

Perdut/da? És normal! Per això durant la primera quinzena del mes de setembre duem a terme unes xerrades informatives en las que t’ajudem a situar-te a la Vila i al Campus de la UAB:

• Serveis de Vila i el Campus.
  • Funcionament de Vila: facturació, activitats…
  • Mobilitat pel campus i fora.
  • Visita als punts de major interès del Campus.
  • Medi Ambient.

Activitats del mes de setembre:

Durant tot el mes de setembre tenim activitats per tal que comencis a conèixer els altres residents. Si vols estar al dia de totes les activitats, segueix-nos a Instagram: @vila_universitaria (Instagram oficial).