Delegats de Bloc

Timur Izmaylov, Delegat dels blocs A - B

Hola, em dic Timur, estic a l’últim any de Veterinària, i a la Vila a part de ser delegat, les competicions de voleibol. Vaig nèixer a Rússia i em vaig mudar a Salou quan tenia 9 anys. Vaig fer un ERASMUS a Berlin durant un any però la resta dels cursos els he viscut a la Vila. El que m’agrada de la Vila és que es troba a prop de la universitat, hi ha molta gent i sempre hi ha alguna cosa a fer.

delegat.b@vilauniversitaria.com

o al grup de facebook Vilatans Blocs A-B, soc l’administrador.

Jordi Gaya, Delegat dels blocs C - D

Em dic Jordi Gaya Gas, vaig néixer a Tortosa i sóc estudiant de Periodisme. Des de fa cursos, tinc el privilegi i la responsabilitat de ser Delegat de la Vila Universitària. Deixant enrere la tasca de presentador de Vila TV que vaig realitzar durant el primer curs, actualment sóc el delegat i representant dels Blocs C i D.

El meu caràcter sociable, proper i empàtic em permet buscar el contacte directe amb les vilatanes i vilatans per tal de resoldre els seus dubtes d’una manera més humana i propera, permetent al vilatà conèixer millor la persona que el representa i adquirint-hi confiança. Des de la meva posició, encoratjo als residents a participar activament de totes les activitats que els permetin socialitzar-se i passar una bona estona. També presento propostes i transmeto queixes dels vilatans als càrrecs superiors per fer de la Vila un lloc cada cop millor. En definitiva, faig tot el possible per que tothom s’integri de meravella i es senti, com em sento jo, còmode i com a casa.

delegat.c@vilauniversitaria.com

o al grup de Facebook Vilatans Blocs C-D, soc l’administrador.

Theo Marcusson, Delegat dels blocs E - F

Em dic Theo Marcusson i estudio Nanociències i Nanotecnologia.

A la Vila he trobat un espai idoni per a viure. Sempre hi ha el tipus d’ambient que busco, ja sigui per estudiar, per fer esport, per evadir-me de l’àmbit acadèmic,… Però sempre envoltat de gent amb qui comparteixo gustos, aficions, forma de pensar i/o de viure o com a mínim amb les mateixes ganes que jo de gaudir de l’experiència de ser universitari. I quina millor forma de formar part d’aquesta experiència que vivint a la Vila Universitària?

T’esperem amb l’arribada del nou curs!

delegat.e@vilauniversitaria.com

o al grup Vilatans Blocs E-F, soc l’administrador.

Ekaterina Kochkina, Delegada dels blocs G- H

Hola! Em dic Katia soc estudiant d’Història de l’Art. Soc Russa i fa dos anys que vaig venir a Barcelona per fer els meus estudis de grau superior.

M’apassionen les diferents cultures i tant la meva titulació com la Vila em proporcionen una experiència única de conèixer persones interessants de tot el món.

L’any passat la Vila es va convertir en la meva llar que m’inspira i on sempre  hi ha lloc per estudiar, divertir-se i per l’amistat.

Espero que la Vila també sigui un lloc tan especial per a tu!

delegat.g@vilauniversitaria.com

o al grup de Facebook Vilatans Blocs G-H, soc l’administrador.

Raquel Anguera, Delegada dels Bloc K i dels mòduls X, Y:

Hola, em dic Raquel Anguera i sóc estudiant de Veterinària a la facultat més animal del campus de la UAB.

Em considero una persona oberta als altres i amb ganes de fer-vos sentir millor que a casa amb les nostres instal·lacions, activitats, facilitats i festes, per suposat.

Aquí a la Vila vaig conèixer persones espectaculars que s’han fet imprescindibles a la meva vida, t’apuntes a descobrir-les tu també?

delegat.k@vilauniversitaria.com

o al grup de Facebook Vilatans Blocs K-V-X-Y, soc l’administradora.

Xènia Carbó, Delegada dels mòduls L, M i N

Hola! Em dic Xènia i estic cursant Estudis  Anglesos a la facultat de Filosofia I Lletres.

Sóc una persona riallera amb un sentit de l’humor que a vegades només entenc jo (o sigui que no et sentis malament si faig una broma i no li trobes sentit per enlloc). M’agrada ajudar a que la gent estigui a gust al meu voltant i deixar les coses millor de com me les he trobat.

A la Vila hi ha gent fantàstica amb interessos tant diversos que sempre hi ha alguna cosa a fer.

Em vaig enamorar de la Vila el meu primer any i estic convençuda que entre tots podem fer que tu també.

Canotacta’m a:

delegat.l@vilauniversitaria.com

o al grup de Facebook Vilatans Blocs L-M-N, soc l’administradora.