Delegats de Bloc

Timur Izmaylov, Delegat dels blocs A - B

Hola, em dic Timur, estic a l’últim any de Veterinària, i a la Vila a part de ser delegat, les competicions de voleibol. Vaig nèixer a Rússia i em vaig mudar a Salou quan tenia 9 anys. Vaig fer un ERASMUS a Berlin durant un any però la resta dels cursos els he viscut a la Vila. El que m’agrada de la Vila és que es troba a prop de la universitat, hi ha molta gent i sempre hi ha alguna cosa a fer.

delegat.b@vilauniversitaria.com

o al grup de facebook Vilatans Blocs A-B, sóc l’administrador.

Andrea Miguel, Delegada dels blocs C - D

Hola!
Em dic Andrea Miguel, estudiant de Ciències Biomèdiques.
Aquest és el meu quart any vivint a la Vila, i la veritat és que no podria estar més contenta amb la meva vida aquí. La residència és una forma de combinar la comoditat de l’estudi, la proximitat amb el campus i la seva vida universitària en estat pur, conèixer gent nova i, sobretot, compartir milers d’experiències amb persones afins.

Una de les millors maneres de començar a viure pel teu compte, i on a més t’envoltes de nous amics i acabes formant relacions per tota la vida.

T’esperem a la Vila Universitària!

Com a delegada dels blocs C i D, estaré encantada de posar-me en contacte amb qui ho necessiti 🙂

delegat.c@vilauniversitaria.com

o al grup de Facebook Vilatans Blocs C-D, sóc l’administradora.

Theo Marcusson, Delegat dels blocs E - F

Em dic Theo Marcusson i estudio Nanociències i Nanotecnologia.

A la Vila he trobat un espai idoni per a viure. Sempre hi ha el tipus d’ambient que busco, ja sigui per estudiar, per fer esport, per evadir-me de l’àmbit acadèmic,… Però sempre envoltat de gent amb qui comparteixo gustos, aficions, forma de pensar i/o de viure o com a mínim amb les mateixes ganes que jo de gaudir de l’experiència de ser universitari. I quina millor forma de formar part d’aquesta experiència que vivint a la Vila Universitària?

T’esperem amb l’arribada del nou curs!

delegat.e@vilauniversitaria.com

o al grup Vilatans Blocs E-F, sóc l’administrador.

Ruth Susana, Delegada dels blocs G- H

Hola!
Em dic Ruth Susana i estic estudiant Dret i Relacions Laborals a la UAB.
La Vila m’ha oferit un espai on poder estudiar a prop del campus universitària i a la vegada la possibilitat de relacionar-me amb gent nova i diversa que prové de tot el món.
Quin millor forma de viure l’experiència universitària en un ambient tan bo com aquest?
Sóc la delegada dels blocs G-H, i estaré encantada d’ajudar-te en qualsevol cosa que necessitis.

delegat.g@vilauniversitaria.com

o al grup de Facebook Vilatans Blocs G-H, sóc l’administradora.

Marc Gonzalez, Delegat dels Bloc K i dels mòduls V, X, Y:

Em presento, em dic Marc Gonzalez i sóc estudiant del grau de ADE en anglès.

Tinc 18 anys i sóc resident a la Vila des de l’any passat. La meva experiència ha sigut increïble a aquí, i per això vull ser delegat, per poder fer que totes i tots ho passeu genial i tingueu una estada perfecta. Sóc delegat dels blocs K, V, X i Y, així que si teniu algun problema, ja sabeu a qui anar!

delegat.k@vilauniversitaria.com

o al grup de Facebook Vilatans Blocs K-V-X-Y, sóc l’administrador.

Katerina Kochkina, Delegada dels mòduls L, M i N

Hola!

Em dic Katia sóc estudiant d’Història de l’Art. Sóc Russa i fa dos anys que vaig venir a Barcelona per fer els meus estudis de grau superior.
M’apassionen les diferents cultures i tant la meva titulació com la Vila em proporcionen una experiència única de conèixer persones interessants de tot el món.
L’any passat la Vila es va convertir en la meva llar que m’inspira i on sempre hi ha lloc per estudiar, divertir-se i per l’amistat.
Espero que la Vila també sigui un lloc tan especial per a tu!

Canotacta’m a:

delegat.l@vilauniversitaria.com

o al grup de Facebook Vilatans Blocs L-M-N, sóc l’administradora.

Josefina Davila, Delegada dels Blocs P, R, S i T

Hola!

Em dic Josefina i sóc estudiant de Sociologia. Fa quatre anys que vaig arribar a Barcelona des de Perú, convertint així la Vila Universitària en casa meva.

Des del primer any a la Vila fins ara, he viscut moltes noves experiències que mai hagués imaginat, per exemple: m’he divertit cuinant plats típics d’altres llocs, he ballat al ritme de música que no havia escoltat mai abans, he intentat parlar i entendre diferents idiomes (no sempre amb un resultat positiu), però la cosa més important ha estat que he tingut la oportunitat de conèixer a persones increïbles que ara són part de la meva vida.

Faré tot el possible perquè puguis gaudir la Vila com jo ho he pogut fer; i si tens algun dubte o algun problema, ja saps a qui acudir 🙂

delegat.p@vilauniversitaria.com

o al grup de Facebook Vilatans Blocs P-R-S-T, sóc l’administradora.

Luís Daniel Luna, Delegat de Vila2

Hola!

Sóc Luis Daniel, originari de Mèxic, i amb 25 anys, actualment advocat i estudiant el Màster de Dret Empresarial a la UAB.

Recomano viure a la Vila ja que sempre coneixes persones noves en una comunitat de 2500 estudiants de tot el món

Actualment Delegat de Vila 2, funcionant com a representant dels estudiants de Màster i de Doctorat,.

Sóc una persona oberta i sempre buscant una bona convivència i ajudar a la gent.

delegat.vila2@vilauniversitaria.com

o al grup de Facebook UAB Vila 2, sóc l’administrador.