Delegats de Bloc

Jordi Gaya, Delegat dels blocs C - D

Em dic Jordi Gaya Gas, vaig néixer a Tortosa i sóc estudiant de Periodisme. Des de fa cursos, tinc el privilegi i la responsabilitat de ser Delegat de la Vila Universitària. Deixant enrere la tasca de presentador de Vila TV que vaig realitzar durant el primer curs, actualment sóc el delegat i representant dels Blocs C i D.

El meu caràcter sociable, proper i empàtic em permet buscar el contacte directe amb les vilatanes i vilatans per tal de resoldre els seus dubtes d’una manera més humana i propera, permetent al vilatà conèixer millor la persona que el representa i adquirint-hi confiança. Des de la meva posició, encoratjo als residents a participar activament de totes les activitats que els permetin socialitzar-se i passar una bona estona. També presento propostes i transmeto queixes dels vilatans als càrrecs superiors per fer de la Vila un lloc cada cop millor. En definitiva, faig tot el possible per que tothom s’integri de meravella i es senti, com em sento jo, còmode i com a casa.

Contacta’m a:

delegat.c@vilauniversitaria.com

o al grup de Facebook Vilatans Blocs C-D, soc l’administrador.

Theo Marcusson, Delegat dels blocs E - F

Em dic Theo Marcusson i estudio Nanociències i Nanotecnologia.

A la Vila he trobat un espai idoni per a viure. Sempre hi ha el tipus d’ambient que busco, ja sigui per estudiar, per fer esport, per evadir-me de l’àmbit acadèmic,… Però sempre envoltat de gent amb qui comparteixo gustos, aficions, forma de pensar i/o de viure o com a mínim amb les mateixes ganes que jo de gaudir de l’experiència de ser universitari. I quina millor forma de formar part d’aquesta experiència que vivint a la Vila Universitària?

T’esperem amb l’arribada del nou curs!

Contacta’m a:

delegat.e@vilauniversitaria.com

o al grup Vilatans Blocs E-F, soc l’administrador.

Ares Mir, Delegada dels mòduls L, M i N

Em dic Ares Mir i vaig néixer a Lleida fa 21 anys. Actualment, visc a Barcelona (Bellaterra) on estudio Periodisme a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Des de ben petita m’ha interessat tot allò que estigui relacionat amb el món de la comunicació i la creativitat, és per això que vaig decidir fer-me delegada, per potenciar aquestes habilitats.

La Vila m’aporta tot el que necessito en una llar: tranquil·litat, seguretat i aire pur.

Canotacta’m a:

delegat.l@vilauniversitaria.com

o al grup de Facebook Vilatans Blocs L-M-N, soc l’administradora.