Delegats de Bloc

Mar'yana Rutkovska, Delegada dels blocs A - B

Em dic Mar’yana Rutkovska i estudio el doble grau en Administració i Direcció d’Empreses i Dret.

Visc a la Vila, a part de la llunyania amb casa meva, per tots els avantatges que m’aporta viure-hi. Entre ells es troba l’estalvi de temps d’arribada a les classes, però és també important el fet de viure entre estudiants, amb les mateixes ganes d’aprendre i de gaudir de la vida.

La vida d’estudiant s’ha de viure de la forma més real possible, i no en veig altra que a la Vila.

Sóc delegada dels blocs A i B i tinc moltes ganes de començar un nou curs, amb nous reptes, noves il•lusions, noves persones i experiències úniques.

delegat.a@vilauniversitaria.com

Jordi Gaya, Delegat dels blocs C - D

Em dic Jordi Gaya Gas, vaig néixer a Tortosa fa 20 anys i sóc estudiant de Periodisme. Des de fa 2 cursos, tinc el privilegi i la responsabilitat de ser Delegat de la Vila Universitària. Deixant enrere la tasca de presentador de Vila TV que vaig realitzar durant el curs anterior, actualment sóc el delegat i representant dels Blocs C i D.

El meu caràcter sociable, proper i empàtic em permet buscar el contacte directe amb les vilatanes i vilatans per tal de resoldre els seus dubtes d’una manera més humana i propera, permetent al vilatà conèixer millor la persona que el representa i adquirint-hi confiança. Des de la meva posició, encoratjo als residents a participar activament de totes les activitats que els permetin socialitzar-se i passar una bona estona. També presento propostes i transmeto queixes dels vilatans als càrrecs superiors per fer de la Vila un lloc cada cop millor. En definitiva, faig tot el possible per que tothom s’integri de meravella i es senti, com em sento jo, còmode i com a casa.

delegat.c@vilauniversitaria.com

Xènia Carbó, Delegada dels blocs E - F

Ei! Em dic Xènia i sóc una estudiant d’Estudis Anglesos i la delegada dels Blocs E i F.

La Primera vegada que vaig venir de visita a la Vila em vaig enamorar i encara no he marxat.  D’això en fa ja 4 anys… mare meva com passa el temps!

La Vila és un lloc molt còmode per viure i la gent d’aquí m’encanta. Està molt ben comunicada i tens aprop tot el que puguis necessitar. Per això sóc delegada, per ajudar a les persones que tinguin dubtes i problemes i fer que la Vila sigui un lloc increïble. Que tothom que visqui aquí s’hi senti tan a gust i s’ho passsi tan bé com jo.

delegat.e@vilauniversitaria.com

Som Olímpia Castro i Marta Garrido, Delegades dels blocs G- H

Som Olímpia i Marta, tenim 19 anys i estudiem a la UAB: Psicologia i Bioquímica, respectivament. Ens vam conèixer per casualitat, ens va tocar ser companyes de pis i en aquest curs ens hem fet inseparables, com un pack indivisible.

Vila és, per a nosaltres, el més proper al paradís. Té una mica de tot: tranquil·litat per concentrar-se quan toca fer colzes, sortides quan hi ha ganes de festa, bon ambient amb els “Dilluns vilatans” per fer més suportable la setmana i quan fa calor… piscina!

Després de la nostra experiència el primer any a la Vila podem dir que és la nostra segona casa. Aquest benestar és el que volem transmetre sent delegades. Tenim infinitat d’activitats pensades perquè us divertiu, conegueu a molta gent i feu de la vostra etapa universitària una experiència inoblidable.

Sigueu benvinguts i… JOIN US!

Contacta’ns a:

delegat.g@vilauniversitaria.com

Roger Miguel, Delegat dels Bloc K i dels mòduls X, Y:

Em dic Roger, sóc de la Vall de Boí, estudio Ciències Polítiques i fa 3 anys que visc a la Vila. Viure a Vila m’aporta conèixer a molta gent i també tenir una mica d’independència al viure sol.

Ser Delegat de Bloc és una experiència única, ja que és la millor forma de poder ajudar a la resta de vilatans així com poder preparar activitats per als residents.

Us animo a viure a Vila, és una oportunitat única per gaudir de la vida universitària al 100%.

delegat.k@vilauniversitaria.com

Ares Mir, Delegada dels mòduls L, M i N

Em dic Ares Mir i vaig néixer a Lleida fa 21 anys. Actualment, visc a Barcelona (Bellaterra) on estudio Periodisme a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Des de ben petita m’ha interessat tot allò que estigui relacionat amb el món de la comunicació i la creativitat, és per això que vaig decidir fer-me delegada, per potenciar aquestes habilitats.

La Vila m’aporta tot el que necessito en una llar: tranquil·litat, seguretat i aire pur.

Canotacta’m a:

delegat.l@vilauniversitaria.com

Consuelo Real, Delegada dels Blocs P, R, S i T

Sóc la Maria Consuelo Real Beneyto i soc la delegada dels mòduls P, R, S i T. Jo mateixa visc en el mòdul. Estudio segon d’Antropologia Social i Cultural i tinc 19 anys. Vaig escollir aquest grau perquè soc una gran amant de la cultura i m’interessa molt el comportament humà. Soc de València i vaig venir a Barcelona perquè a València aquest grau no s’impartia. Vaig fer-me delegada perquè sempre m’ha agradat ajudar la gent i aquesta és una forma de fer-ho amb els meus companys. Per a mi, el millor de la Vila és la proximitat amb la universitat, ja que sóc de les que se’m solen quedar els llençols enganxats i això em fa la vida molt més fàcil.

delegat.p@vilauniversitaria.com