SAF – Gimnàs de la UAB

El Servei d’Activitat Física (SAF) “és el gestor de les instal·lacions esportives de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)”. El gimnàs de la nostra universitat i està situat al mateix campus.

Al SAF pots trobar pràcticament tots els serveis i activitats, i compten amb unes instal·lacions perfectes per dur-les a terme. Fes-te una idea del que pots esperar del SAF amb aquest vídeo i per més detalls aquí et deixem la seva pàgina web.

Qui s’hi pot matricular?

Estant a dins del Campus, és lògic que el públic objectiu dels serveis que ofereix i les mateixes instal·lacions esportives, sigui, en primera instància, totes les persones que formen la Comunitat Universitària i les seves famílies. A qui la UAB subvenciona part de la quota d’abonament o d’entrada diària. Això no treu que si ets d’una ciutat veïna i t’interessa venir-hi no et puguis matricular, això sí, amb un preu d’accés diferenciat.

Hi ha avantatges per ser resident de Vila Universitària?

Els anys universitaris són divertidíssims. Divertidíssims i (a moments) molt estressants! Pel que som plenament conscients de la importància de fer esport durant aquest període de la vida.

A més, coneixem els esforços econòmics que les famílies i els estudiants fan per tal d’estar a la universitat, i més encara, vivint a Vila.

És per aquests dos motius que als nostres residents (per a qui el campus és casa seva) a la part de la quota que subvenciona la UAB, nosaltres hi sumem una part extra. L’objectiu és que la mensualitat per ser vilatà sigui prou assequible per tal que el màxim número de persones s’hi pugui inscriure.

Per fer-ho, només cal que demostris que ets resident de La Vila. Porta el contracte que et vam enviar a principi de curs al teu correu electrònic, i gaudiràs de preus especials, a més de no pagar matrícula la primera vegada que t’hi inscriguis! Pots consultar tots els detalls i requisits de la tarifa especial en aquest enllaç.

Els residents de Vila2 disposeu d’un règim especial que pots consultar en el següent enllaç o preguntant directament a la recepció de Vila.

Ara ja sí que et queden poques excuses per no fer esport, al SAF t’hi esperen!