SAF – Gimnàs de la UAB

El Servei d’Activitat Física (SAF) “és el gestor de les instal·lacions esportives de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)”. El gimnàs de la nostra universitat i està situat al mateix campus.

Al SAF pots trobar pràcticament tots els serveis i activitats, i compten amb unes instal·lacions perfectes per dur-les a terme. Fes-te una idea del que pots esperar del SAF amb aquest vídeo i per més detalls aquí et deixem la seva pàgina web.

Qui s’hi pot matricular?

Estant a dins del Campus, és lògic que el públic objectiu dels serveis que ofereix i les mateixes instal·lacions esportives, sigui, en primera instància, totes les persones que formen la Comunitat Universitària i les seves famílies. A qui la UAB subvenciona part de la quota d’abonament o d’entrada diària. Això no treu que si ets d’una ciutat veïna i t’interessa venir-hi no et puguis matricular, això sí, amb un preu d’accés diferenciat.