SAF – Gimnàs de la UAB

Al SAF hi pots trobar tots els serveis i activitats que puguis imaginar-te. Com a mostra, el quadre d’activitats dirigides i la relació d’instal·lacions (pistes de pàdel, tennis, esquaix; pavelló poliesportiu, camps de futbol, piscines cobertes i descoberta amb solàrium, pista de vòlei platja i exterior de bàsquet, rocòdrom exterior i interior, 4 sales d’activitats dirigides, espai de cal·listènia, sala de fitnes, sauna, bany turc, banyera d’hidromassatge i dolls d’aigua, espais per a fer pícnic). En aquest vídeo en pots veure una part. I pots trobar més informació al seu web i seguir-lo a les seves xarxes socials: Instagram, Twitter i Facebook.

Qui s’hi pot abonar?

Prioritàriament, la gent que treballa o estudia al campus i les seves famílies que, si s’hi abonen, poden fer ús lliure de les instal·lacions i gaudir de tot el quadre d’activitats dirigides general. Els i les estudiants i la resta de comunitat universitària (i els seus familiars directes) gaudeixen d’un preu privilegiat i no han de pagar matrícula la primera vegada que s’abonin; 10 € al mes els i les estudiants i 20 € al mes la resta de comunitat universitària.

Finalment, qualsevol persona externa a la UAB es pot abonar per un preu de 35 € al mes + la matrícula (80 €), llevat que s’aculli a alguna promoció.