Què véns a fer a la UAB

Què vens a fer a la UAB?

Grau i CFGS

Disposem de pisos per estudiants de Grau i Cicles Formatius de Grau Superior.

Els contractes i les seves tarifes estan adaptats al període lectiu universitari de 10 mesos.

Erasmus i programes d’intercanvi

Pisos amb condicions adaptades a les necessitats contractuals d’estudiants amb beques d’intercanvi i Erasmus.

Confirmarem les reserves tant aviat com haguem pogut gestionar-les i amb un màxim d’antel·lació d’un mes.

El plaç de sol·licitud pel futur curs 2017/18 s’obre al mes de Maig.

Postgrau, màster i cursos UAB

Pisos amb condicions adaptades a les necessitats contractuals d’estudiants de postgrau i màster.

La durada del contracte s’ajusta a la dels teus estudis, amb un mínim de 4 mesos.

PAS, visitants i investigadors

Vila Universitària disposa d’apartaments específics per estades puntuals, adaptant-se a les necessitats dels professors i els convidats de la UAB.

Estades puntuals

Disposem d’apartaments específics per estades puntuals, com ara visites de familiars als nostres residents o altres motius.