Què véns a fer a la UAB

Què vens a fer a la UAB?

Grau i CFGS

Disposem de pisos per estudiants de Grau i Cicles Formatius de Grau Superior.

Els contractes i les seves tarifes estan adaptats al període lectiu universitari de 10 mesos.

Erasmus i programes d’intercanvi

Pisos amb condicions adaptades a les necessitats contractuals d’estudiants amb beques d’intercanvi: Erasmus, Sicue-Seneca, Mobilitat UAB, entre d ‘altres…

La sol·licitut de plaça per aquest perfil per al primer semestre del curs 2018-2019 començarà al mes de maig del 2018:

GUIA PER A SOL·LICITAR PLAÇA EL CURS 2018-2019

Postgrau, màster i cursos UAB

Pisos amb condicions adaptades a les necessitats contractuals d’estudiants de postgrau i màster.

La durada del contracte s’ajusta a la dels teus estudis, amb un mínim de 4 mesos.

El període de sol·licitud de plaça d’aquest tipus de reserves pel curs 2018-2019 comença al maig 2018.

GUIA DE SOL·LICITUD DE PLAÇA (NOUS RESIDENTS)

Si ja vius amb nosaltres i vols renovar la plaça pel curs que ve, trova aquí tots els detalls:

Guia de renovació pel curs 2018-2019

PAS, visitants i investigadors

Vila Universitària disposa d’apartaments específics per estades puntuals, adaptant-se a les necessitats dels professors i els convidats de la UAB.

Estades puntuals

Disposem d’apartaments específics per estades puntuals, com ara visites de familiars als nostres residents o altres motius.