Soc nou/va a la Vila

Vila UAB Abans de l’arribada

Abans de l’arribada

Ens posarem en contacte amb tu per aclarir tots els dubtes relacionats amb el dia a dia a la Vila, dir-te com arribar en transport públic i donar-te informació d’activitats, entre d’altres.

Viatjar i fer una estada llarga a un país on la cultura i la forma de viure són diferents pot ser difícil al principi. Per això pensem que tenir un primer contacte abans d’arribar et serà molt positiu!

Vila UAB Reunions informatives a la vostra arribada

Reunions informatives a la vostra arribada

Un cop arribis a Vila podràs assistir a les reunions informatives on rebràs informació bàsica de la Vila, la UAB i Barcelona.

En aquestes reunions t’explicarem el funcionament del lloc on faràs la teva estada i coneixeràs a gent en la mateixa situació, el que et permetrà començar a establir vincles d’amistat.

Vila UAB Activitats de benvinguda:

Activitats de benvinguda:

Durant els mesos de setembre i febrer realitzem activitats que t’ajudaran a integrar-te. La seva finalitat és generar espais i moments de bon ambient que et permetin relacionar-te amb altres estudiants en un moment vital molt similar al teu, i poc a poc anar creant una gran família.

Entre d’altres activitats organitzem Festa-Karaoke, esports… I moltes més.

Vila UAB Activitats

Activitats

Durant tot el curs es van fent activitats dins de les instal·lacions de Vila Universitària i de la UAB, per tal que continueu coneixent a gent al Campus.

Tenim els Dilluns Vilatans al “Punt de Trobada de la Vila”, activitats de música en viu (a les quals hi pots participar tant actuant com d’espectador o espectadora) i d’altres que anirem informant a través de les activitats de la web i de les nostres xarxes socials.