Tràmits de fi de curs

Si ets estudiant de grau i ja estàs vivint a Vila Universitària, aquests són els aspectes que has de tenir en compte quan estigui a punt de finalitzar el teu contracte de 10 mesos (de l’1 de setembre al 30 de juny a les 12.00 hores):

La renovació es fa a través de l’app VILAPP, i té lloc durant 3 períodes:

3-12 maig: si vols renovar en el mateix pis i plaça.

17-21 maig: si vols canviar-te de pis amb un grup d’amics.

25 maig a l’1 de juny: si tu vols canviar-te de pis.

Ver

Com que has de buidar el pis, et donem l’opció de deixar a Vila aquelles coses que no faràs servir a l’estiu.

• Has d’haver renovat pel curs vinent.
  • El màxim de caixes per persona és 5.
  • S’obrirà la Consigna E, davant de la pista de vòlei-platja.
  • Quan vinguis a la consigna hauràs de signar un paper que ens autoritza a cobrar-te 3 € de la teva compta bancària.
Veure horaris

El dia 30 de juny a les 12h, el teu pis ha d’estar impecable. Si et fa pal netejar, pots contractar el servei de neteja a recepció mateix:

Les neteges es faran els dies 25, 26, 27 i 28 de juny. No fa falta que estiguis al pis, però assegura’t de deixar el pis totalment buit o no es farà la neteja .

PREUS:

Pis doble:  82,29€
Pis de 3 o 4: 128,26€
Pis de 5: 154,88€
Mòdul: 68,97€

Ver

Què són les revisions de sortida preventiva?

Easy, manteniment vindrà a casa teva per veure com tens el pis i t’explicarà en quines coses es fixen ells a l’hora de fer les revisions de sortida “oficials”.

Això és important perquè, si no es deixa el pis bé, hi ha penalitzacions econòmiques. Així que no te la juguis i vine a demanar hora a recepció del 21 al 31 de maig. Les revisions les farem del 3 al 7 de juny.

Si vols allargar el contracte del teu pis per quedar-te més dies, això t’interessa:

MÉS INFORMACIÓ

Si no renoves pel curs que ve, les fiances es tornen a principis de l’octubre següent, un cop estigui feta la comprovació dels consums i les revisions de sortida.

Es fa de manera automàtica al número de compte al que et girem les mensualitats.

Ver

Com has de deixar el pis abans de marxar?