Tràmits de fi de curs

Si ets estudiant de grau i ja estàs vivint a Vila Universitària, aquests són els aspectes que has de tenir en compte quan estigui a punt de finalitzar el teu contracte de 10 mesos (de l’1 de setembre al 30 de juny a les 12.00 hores):

Si vols renovar la mateixa plaça, vine del 2 al 14 de maig.

Per renovar en una altra plaça (ja sigui pis o habitació, per exemple, si passes d’una habitació doble a una individual dins del mateix pis), vine a fer-ho del 16 al 31 de maig.

Com que has de buidar el pis, et donem la opció de deixar a Vila aquelles coses que no faràs servir a l’estiu.

• Has d’haver renovat pel curs 2019-2020.
  • Has de pagar 3€ a recepció, i et donarem un rebut. És molt important que quan vagis a la consigna portis el rebut.
  • El màxim de caixes per persona és 5.
  • En principi s’obrirà la Consigna D, als baixos de la part de darrere del bloc D. Un cop estigui plena, s’obrirà la Consigna E, als baixos del bloc E.
Veure horaris

El dia 30 de juny a les 12h, el teu pis ha d’estar impecable. Si et fa pal netejar, pots contractar el servei de neteja a recepció mateix:

Les neteges es faran els dies 25, 26, 27 i 28 de juny. No fa falta que estiguis al pis, però assegura’t de deixar el pis totalment buit o no es farà la neteja .

PREUS:

Pis doble:  82,29€
Pis de 3 o 4: 128,26€
Pis de 5: 154,88€
Mòdul: 68,97€

Què són les revisions de sortida preventiva?

Easy, manteniment vindrà a casa teva per veure com tens el pis i t’explicarà en quines coses es fixen ells a l’hora de fer les revisions de sortida “oficials”.

Això és important perquè, si no es deixa el pis bé, hi ha penalitzacions econòmiques. Així que no te la juguis i vine a demanar hora a recepció del 21 al 31 de maig. Les revisions les farem del 3 al 7 de juny.

Si vols allargar el contracte del teu pis per quedar-te més dies, això t’interessa:

MÉS INFORMACIÓ

Si no renoves pel curs que ve, les fiances es tornen a principis de l’octubre següent, un cop estigui feta la comprovació dels consums i les revisions de sortida.

Es fa de manera automàtica al número de compte al que et girem les mensualitats.

Com has de deixar el pis abans de marxar?