La Lliga de futbol Vila – Valldor7

La Lliga de la Vila - Valldor7

Millorem la Lliga de la Vila

Nova gestió, nou calendari, nou premi!

Vila UAB Nou Format

Nou Format

A Vila Universitària duem a terme una lliga de futbol durant el curs acadèmic.

Des del curs 2017-2018 li donem un caire més professional i cedim la gestió a la fundació Valldor7.

Això no implicarà que els preus arribin a nivells d’altres lligues. Subvencionem una part amb la finalitat de mantenir els preus amigables pels nostres residents  (només cal que compareu amb les altres lligues que gestiona Valldor, tant el número de partits com el preu).

En aquest canvi busquem que tots els jugadors i totes les jugadores es trobin còmodes i poder garantir que es compleixen els bàsics de respecte, esportivitat i, sobretot, diversió… impedint que la competitivitat sobrepassi els límits sans.

Vila UAB Serveis

Serveis

Amb la professionalització de La Lliga no només guanyem en valors, sinó que també en qualitat i serveis. Amb el preu de la inscripció, tots els equips disposaran de:

• Samarretes oficials de La Lliga de La Vila, numerades, de la marca Joma.
  • Una pilota Joma pròpia.
  • Professionalitat en l’equip d’àrbitres.
  • Actualització de resultats i classificació cada 24 hores.
  • Gestor de competicions amb control d’estadístiques de cada jugador.
  • App mòbil per al seguiment de la competició (iOs i Android)
  • Assistència personalitzada (telèfon, Whatsapp i e-mail)

Vila UAB Premi

Premi

També en el premi fem un salt qualitatiu.  El campió de La Lliga de La Vila – Valldor7 2017-2018 (a banda d’obtenir el, ja habitual, trofeu) anirà a la competició “Nacional Joma de Fútbol 7” que tindrà lloc a Salou el primer o segon cap de setmana de juny 2018, amb les despeses pagades.

El premi inclou:

• Inscripció al campionat
  • Dues nits d’allotjament
  • Dos esmorzars
  • Un sopar
  • Accés a la festa de final del campionat.

Vila UAB Inscripcions i tarifes

Inscripcions i tarifes

Tot i que la gestió del dia a dia la durà a terme Valldor, per facilitar el tràmit, les inscripcions es realitzaran a la recepció de Vila Universitària del 18 de setembre a l’11 d’octubre de 2017, per poder començar amb els primers partits la setmana del 16 d’octubre.

Per tal que es dugui a terme hauran de participar 16 equips.

El preu per a equips de Vila serà de 500€. Es considerarà “equip de Vila” tots aquells equips formats per com a mínim 6 residents. Tota la resta seran equips externs i el preu a pagar serà de 700€.

Vila UAB Jugadors

Jugadors

Per tal de poder participar, l’equip ha de disposar d’un mínim de 9 i un màxim d’11 jugadors.

Tots els participants disposaran d’una fitxa actualitzada que l’àrbitre consultarà abans de cada partit, per aquest motiu sempre s’haurà de portar el document d’identitat. Del contrari no es podrà jugar.

Entre els mesos de desembre i febrer hi haurà una aturada de la lliga pels exàmens, aquest període hi haurà la possibilitat de fitxar nous membres. Sempre mantenint els límits abans esmentats en el nombre de participants.

Substitucions puntuals

Per tal que la lliga tingui una continuïtat i el resultat final no es vegi alterat per participacions puntuals de jugadors que puguin desequilibrar la competició: aquestes participacions vindran penalitzades amb un import de 5€ per jugador puntual, que s’hauran de pagar a recepció abans de l’inici del partit.

Aquest jugador haurà de portar el DNI per tal de fer-li una fitxa puntual, si no, com la resta de jugadors fixes, no podrà jugar.

Llegeix aquí el reglament intern de la Lliga La Vila – Valldor7 2017-2018

Vila UAB Reunió informativa i inici de La Lliga

Reunió informativa i inici de La Lliga

La reunió informativa, a la que hauran d’assistir TOTS i TOTES els capitans i les capitanes tindrà lloc a l’octubre, abans de començar a jugar.

Des de l’inici de la lliga, els jugadors i jugadores disposaran d’un màxim de tres setmanes per omplir la seva fitxa.

Els equips amb jugadors o jugadores pendents de fitxar el 6 de novembre, seran sancionats.