Durant la teva estada

Facturació

Mensualment pagaràs l’import del lloguer del teu pis, al que se li sumaran els consums d’aigua i llum, i un import de 15€ + IVA equivalent al manteniment i la neteja dels espais comuns.

Entenem per consums la despesa en aigua i llum de l’habitatge.

Com funciona?

Aigua:

Vila Universitària rep les factures de l’aigua bimestralment (cadascun dels pisos disposa del seu propi comptador), divideix l’import entre els membres del pis i re-factura l’import equivalent a cada un d’ells.

Llum:

Des de Vila Universitària, i amb la finalitat de que puguis preveure millor la teva despesa mensual, fem cobraments mensuals amb imports estimats i regularitzacions d’aquests un cop disposem dels imports reals.

Per tant, a partir del mes d’octubre es cobra un import estimat. Al novembre es regularitzen els imports cobrats els dos mesos anteriors (es cobra o es torna la diferència) i es carrega l’import estimat per aquest tercer mes de lloguer. I així al llarg dels 10 mesos de contracte.

Aquestes estimacions s’han calculat a través de les mitjanes dels consums reals per mes i segons la tipologia.

HI HA UNA EXCEPCIÓ en aquest procès de facturació, els mesos de maig i juny es giren a l’octubre següent, ja que ens arriben a finals de juliol i, degut al calendari laboral de la universitat, no ens és possible a girar-lo abans d’aquest mes.

La vida a Vila

Hi ha tres agents que poden determinar la teva estada a Vila: El Club de Residents, els delegats i delegades de bloc i, per descomptat, la resta de veïns i veïnes de Vila.

Per tal que et sentis com a casa des del primer dia, el Club de Residents, amb la col·laboració de delegats i becaris, s’encarrega d’informar-te sobre tot allò que pugui ser del teu interès a través de les xerrades de benvinguda i de generar espais comuns que t’ajudaran a conèixer a tothom, com ara els Dilluns Vilatans, els sopars de Bloc, les activitats de setembre…

Per estar al dia de tot, connecta’t a les diferents xarxes socials de Vila Universitària, en especial a la pàgina i els grups de Facebook (Vila’s People i grups dels blocs, gestionats pels delegats).

Recepció

Un cop instal·lat/da, si et cal obrir una incidència de manteniment, demanar una factura, apuntar-te a una activitat del Club de Residents, o consultar qualsevol dubte…  aquí és on podràs fer-ho.

L’horari d’atenció al resident és:

De dilluns a divendres de 8 a 20 hores.

Horari per a incidències: de dilluns a divendres, 24 hores.

Els caps de setmana la recepció roman tancada, però l’equip de seguretat està a la teva disposició per ajudar-te en pràcticament tot el que calgui. En el cas de que no et puguin donar una mà, l’equip disposa d’un telèfon de guàrdia per demanar assistència.

Renovar la teva plaça

Durant el mes de maig podràs venir a renovar el contracte de lloguer pel curs següent. Si t’interessa mantenir la teva plaça, vine en el primer període; si, per contra, vols canviar de pis o, dins del mateix pis, de tipologia d’habitació (de doble a individual o viceversa), vine al segon període.

Les dates concretes les publiquem sempre a finals d’abril, estigues atent!