Com es fa la reserva

Les estades d’estudiants d’intercanvi estan adaptades al teu programa: per aquest motiu ens hauràs d’informar de la teva data d’arribada i de sortida de l’apartament. Cal que tinguis present que l’estada mínima és de 4 mesos. Si més endavant desitges allargar el teu contracte, només caldrà que vinguis a les oficines un mes abans de la seva finalitzió i informar-nos de la nova data de sortida. Has de tenir en compte que els contractes comencen els dies 1 o 15 de cada mes i finalitzen el 15 o l’últim dia de cada mes.

Segons la durada del teu contracte, els preus poden variar:

• Estades inferiors a 10 mesos: el preu mensual és tancat i inclou tots els serveis d’aigua, electricitat i de la teva comunitat.
  • Estades de 10 mesos: el preu mensual variarà cada mes segons els consums d’aigua i llum. L’import consistirà en el preu de lloguer més les despeses (aigua, llum i comunitàries).

Passos a seguir

1. Omplir el formulari de sol·licitud de plaça.
  2. Pagament de la primera fiança de 170€. Si anul·les la reserva abans que et confirmem la plaça et tornarem el dipòsit, però si ho fas amb la reserva confirmada perdràs la fiança, excepte en casos de motiu acadèmic. El pagament el pots fer de les maneres següents:
  • Per targeta de crèdit: immediat
  • Per transferència bancària: has de tenir en compte que les transferències internacionals poden trigar entre 2 i 3 dies laborals
  1. Enviar carta/email d’acceptació a la UAB.

Un cop Vila Universitària disposi dels tres documents (sol·licitud + pagament de la fiança + carta d’acceptació UAB) t’enviarem un email de confirmació de plaça.