Com es fa la reserva

La durada de les estades dels estudiants de postgrau i de màster està adaptada als teus programes: per aquest motiu ens hauràs d’informar de la teva data d’arribada i de sortida de l’apartament. Cal que tinguis en compte que l’estada mínima és de 4 mesos. Si més endavant desitges perllongar el teu contracte, només hauràs de venir a les oficines un mes abans de la data de finalització de dit contracte i modificar-la. Pren nota de què els contractes comencen el dia 1 o 15 de cada mes i finalitzen el 15 o l’últim dia de cada mes.

Segons la durada del teu contracte, els preus poden variar:

• Estades inferiors a 10 mesos: el preu mensual és tancat i inclou tots els serveis d’aigua, electricitat i de la teva comunitat.
  • Estades de 10 mesos*: el preu mensual variarà cada mes segons els consums d’aigua i llum. L’import consistirà en el preu de lloguer més les despeses (aigua, llum i comunitàries).

*Aquesta tarifa només serà aplicable per a contracte de 10 mesos consecutius i compresos en el mateix curs acadèmic (entenent l’inici del curs l’1 de setembre i la finalització del mateix el 31 d’agost de l’any següent).

Passos a seguir:

1. Omplir el formulari de sol·licitud de plaça.
  2. Pagament de la primera fiança de 170€**. Si anul·les la reserva abans que et confirmem la plaça et tornarem el dipòsit, però si ho fas un cop confirmada perdràs la fiança excepte per motiu acadèmic o per denegació de visat. El pagament el pots fer:
    • Per targeta de crèdit: immediat.
    • Per transferència bancària: has de tenir en compte que les transferències internacionals poden trigar entre 2 i 3 dies laborals.
  3. Enviar-nos la carta o email d’acceptació a la UAB.

**En el cas de necessitar un certificat oficial d’allotjament pels tràmits del visat, hauràs de sol·licitar-ho en el moment d’omplir el formulari de sol·licitud de plaça. En aquest cas, a banda de la fiança de 170€ que paga tothom a l’hora de fer la reserva, hauràs d’abonar una segona fiança per un import equivalent a la teva primera opció marcada en el procés de sol·licitud de plaça (que no té perquè ser, la opció d’allotjament que et sigui assignada finalment). Aquesta segona fiança la paga tothom a la seva arribada a Vila Universitària, en el cas el necessitar visat només s’avança el moment de pagar-la.

Tan aviat com haguem rebut els tres documents (sol·licitud + pagament de la fiança + carta d’acceptació UAB), t’enviarem un email infomació sobre l’estat de la teva reserva.