Servei de lloguer de pisos entre estudiants UAB i propietaris

Garantitzem l’ocupació del teu pis i habitacions, i un pagament 100% segur.

Guanya en tranquilitat!

Contacta’ns i t’informem de les condicions

Vila UAB Qui som

Qui som

Som un servei de Vila Universitària i la UAB que oferim allotjament universitari en pisos i habitacions de Barcelona ciutat a:

• Estudiants de postgrau, màster o d’intercanvi (ERASMUS, SICUE-Sèneca, Programa Propi de la UAB…).
  • Investigadors i professors que, per motius d’estudis, pràctiques o investigació, han de traslladar-se a Barcelona ciutat o a ciutats de la perifèria del campus de Bellaterra.

I per poder oferir aquest servei a la nostra comunitat universitària … et necessitem!

Vila UAB Què oferim

Què oferim

El nostre objectiu és facilitar-te la tasca, així que:

• T’oferim atenció personalitzada.
  • Incorporem el teu allotjament a la nostra borsa de la universitat segons la modalitat que tu prefereixis: pisos d’estudiants, pisos amb propietaris (amb dret a cuina), famílies amfitriones.
  • Fem difusió comercial a través de la nostra base de dades, telefònicament, via correu electrònic.
  • Et garantim el pagament del lloguer per part de l’estudiant.
  • Realitzem mediació entre l’estudiant i propietari.
  • Gestionem els casos de morositat. En l’actualitat comptem amb un 0%.
  • Estaràs recolzat per una gran institució com és la Universitat Autònoma de Barcelona.
  • T’assegurem una ocupació mínima.
  • T’oferim estudiants responsables.
  • Som un servei ètic per a l’estudiant.
  • Venim a visitar el teu pis sense compromís

Fem totes les gestions prèvies. A tu et contactem quan l’estudiant ja està decidit a reservar.

Vila UAB Què necessitem

Què necessitem

La nostra política és connectar l’estudiant amb el propietari adequat, buscar un allotjament digne a Barcelona i que s’adapti a les seves necessitats i preferències. Per això necessitem:

• Que siguis el propietari de l’allotjament que vols oferir.
  • Que ens facilitis tota la informació i imatges del pis o habitació en lloguer, així com de la zona on es troba per incorporar-ho a la nostra base de dades. Per agilitzar i facilitar aquest tràmit, rebràs una fitxa amb tots els requeriments.

És important que les fotos i la descripció siguin clares i atractives. Així aconseguiràs que l’estudiant s’enamori de la teva oferta i et esculli en la seva primera opció.