Estudiants UAB Idiomes i Study Abroad

Per a estudiants específics dels programes de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona: UAB Idiomes i Study Abroad disposem de vàries opcions d’allotjament, no obstant, recomanen la Família Amfitriona:

Per què?

Conviure en el si d’una família local et permetrà introduir-te en la cultura del nostre país i en l’estil de vida de la ciutat d’una manera autèntica, assegurant, a més, un progrés òptim en l’aprenentatge de la llengua, ja que la majoria de les nostres famílies no parla idiomes estrangers.

Perquè la integració sigui total, tens l’opció d’afegir la mitja pensió a la teva estada (esmorzars i sopars). Tot i que no és obligatòria, la recomanem, ja que no sempre es té la possibilitat de degustar autèntic menjar casolà quan estàs a l’estranger.

És, sens dubte, la manera més enriquidora de viure aquesta experiència.

Les nostres famílies

Poden ser parelles, matrimonis o persones que viuen soles, amb o sense fills … sigui com sigui estan acostumades a allotjar estudiants i persones estrangeres. Han estat especialment seleccionades per a garantir una bona acollida i la teva comoditat.

Són persones que han demostrat les seves ganes de rebre estudiants com tu, hospitalàries, amb ganes de compartir els seus coneixements i entrar en contacte amb noves cultures.

Un dels aspectes locals que més ens crida l’atenció quan viatgem és la gastronomia. Pel que sol·licitem a les famílies amfitriones que els agradi preparar cuina típica de la nostra regió i d’altres regions espanyoles i que siguin receptius a noves propostes que els puguis fer de la teva pròpia.

Convivència

Igual que tots els membres de la teva família, tu també disposaràs d’un joc de claus per entrar i sortir de casa quan vulguis i amb total llibertat. Un consell per evitar malentesos és consultar a la teva família si hi ha algun tipus de norma que hagis de conèixer. És important que parlis molt amb ells sobre totes aquelles qüestions relatives a la convivència i altres temes que et puguin interessar.

A les Famílies Amfitriones com a norma general està prohibit portar convidats, però, sempre el podràs consultar i en alguns casos arribar a un acord favorable per a ambdues parts.

Localització

Totes les famílies viuen en barris agradable, amb tot tipus de comerços i amb accés fàcil i còmode a la Universitat Autònoma de Barcelona, ​​Eixample Campus, Hospital Sant Pau – Casa Convalescència i Uab Idiomes.

Règims

Les habitacions mai es compartiran amb estudiants d’altres grups o altres estudiants individuals que no coneguis.

Si vens sol/a disposaràs d’habitació individual. En el cas de venir amb un/a amic/ga podreu escollir si disposar cada un/a de vosaltres d’habitació individual o habitació compartida.

A l’allotjament pots afegir la pensió alimentària que més us interessi: pensió completa, mitja pensió (esmorzar i sopar) o tan sols l’esmorzar. Qualsevol de les opcions inclou els caps de setmana.

Explica'ns les teves preferències

Per poder oferir-te aquelles opcions que s’acostin més al que vols, omple aquest formulari i envia’ns-el a offcampus@vilauniversitaria.com.

Si prefereixes una altra modalitat d’allotjament, si et plau, contacta’ns directament a offcampus@vilauniversitaria.com.