Tràmits d’estudiants de grau ja residint a Vila

Si ets estudiant de grau i ja estàs vivint a Vila Universitària, aquests són els aspectes que has de tenir en compte quan estigui a punt de finalitzar el teu contracte de 10 mesos (de l’1 de setembre al 30 de juny a les 12.00 hores):

Si vols renovar la mateixa plaça, vine del 2 al 14 de maig.

Per renovar en una altra plaça (ja sigui pis o habitació, per exemple, si passes d’una habitació doble a una individual dins del mateix pis), vine a fer-ho del 16 al 31 de maig.

Si ja tens el teu contracte d’allotjament pel curs que ve, podràs deixar fins a 5 caixes a les consignes durant tot l’estiu. Tindrà un cost de 3€.
HORARI
De l’11 al 28 de juny
De dilluns a dijous
De 10 a 12 h i de 18.30 a 20.30 h
Divendres 15 i 22 de juny:
De 10 a 12 h
Divendres 29 i dissabte 30 de juny
De 10 a 14 h i de 15 a 19 h

MÉS INFORMACIÓ

El pis a final de curs ha de cuidar buit i net. Tens la opció de netejar-lo tu o bé contractar la neteja a recepció i oblidar-te’n!
Si ho fas tu, demana hora per la revisió de sortida preventiva, t’explicaran com cal deixar-lo.
PREUS:
Pis doble:  82,29€
Pis de 3 o 4: 128,26€
Pis de 5: 154,88€
Estudi: 68,97€

MÉS INFORMACIÓ

El dia 30 de juny a les 12h has de deixar el teu pis buit i net, per saber exactament com deixar-lo i no tenir ensurts amb les revisions de sortida que fa manteniment, et recomanem que t’apuntis a les revisions de sortida preventives que es faran el dia 13 de juny de 10 a 13h i de 14 a 17h.

Apunta’t a recepció.

Si a la revisió de sortida trobem algun desperfecte, en el cas d’haver renovat el teu contracte d’allotjament pel curs següent, el cobrem amb la factura d’octubre. Si no, ho descomptem de les fiances.

Si vols allargar el contracte a l’estiu hauràs de gesionar-ho al juny.
Si et quedes només la nit del 30 de juny a l’1 de juliol podràs quedar-te al teu pis sense problema i venir de l’1 al 21 de juny. Això si no vius als mòduls L-M-X-Y o al bloc H, ja que fem reformes i comencem el 30 de juny a la tarda.
Si et quedes més vine:
De l’1 al 15 de juny

MÉS INFORMACIÓ

Si no renoves pel curs que ve, les fiances es tornen a principis de l’octubre següent, un cop estigui feta la comprovació dels consums i les revisions de sortida.

Es fa de manera automàtica al número de compte al que et girem les mensualitats.

Vídeo de com deixar el pis abans de marxar