Vila Universitària UAB

Donació de final de curs

coses

TENS COSES AL PIS QUE NO POTS EMPORTAR-TE A CASA PERÒ QUE ESTAN EN PERFECTES CONDICIONS? NO LES LLENCIS!

NOSALTRES LES DONEM A DIFERENTS ORGANITZACIONS!

COM? Sí, sí! Després de molts anys veient com els contenidor s’emplenen de coses en perfecte estat hem creat aquesta col·laboració per intentar “salvar” tots allò que a tu ja no et fa falta i que altres persones poden necessitar.

PORTA-HO A LA CONSIGNA de 10 al 30 de juny, de 10 a 12 del matí o de 18.30 a 20.30 de la tarda. En principi obrirem la consigna D, però quan estigui plena obrirem la E… així que si vols assegurar-te de a quina consigna has de venir, si vols ens pots escriure per l’Instagram vila_universitaria i t’ho direm!

IMPRESCINDIBLE: Posar els objectes dins d’una caixa i escriu-hi DONACIÓ.

SI TENS ESTRIS DE CUINA, PETITS ELECTRODOMÈSTICS, ROBA DE LLIT O MANTES

El Banc dels Aliments de Cerdanyola i la Societat Protectora d’Animals de Mataró ho necessiten!

SI TENS ROBA QUE JA NO VOLS I ESTÀ EN BON ESTAT

Et recordem que hi ha un contenidor de Roba Amiga per roba que ja no vulguis a darrere dels blocs C-D. Si el contenidor està ple, si-us-plau, fes-nos-ho saber o truca al número que hi ha al contenidor.

SI TENS PAQUETS DE MENJAR NO PERIBLE I SENSE OBRIR

Com cada any, fem una recollida d’aliments pel Banc dels Aliments de Cerdanyola del Vallès. Et recordem que pots deixar-ho a recepció. Tens fins els 8 de juliol 🙂

De totes formes, abans de llençar res, assegura’t que ningú del teu voltant ho vol, o publica-ho al grup de Facebook VilaUAB 2018-2019, segur que algú estarà més que content/a de quedar-s’ho!

Si vols donar durant el curs, envia’ns un missatge per Instagram o Facebook i et direm què fer 🙂